maanantai 25. lokakuuta 2010

Matkalaukku

Viimeisimmän löytöni esittelen teillekkin! Se on tuo matkalaukku. Olen etsinyt tällaista pientä kivaa matkalaukkua jo pitkään. Halusin nimenomaan tällaisen nahkaisen mallin (keinonahkaa siis on tämä) koska tätä voi käyttää matkoillaan. Täytyy myöntää, että on jo testattu ja hyvin toimii! :) juuri passelin pieni ja näppärä. Läppärikin kulkee sujuvasti, kun on tukeva ja napakka. Sellaiset kovat, vaneriset laukut on kans tosi kivoja, mutta tämä sopii tällaiseen käyttöön paremmin. Säilytyksessä ja sisustuksessa ne kovakantiset laukut on upeita.
Tämän laukun päällä lukee, että tämä on Finnairin hyväksymä- niin että on ihan laatukapsäkki :) En malta odottaa seuraavaa kertaa jolloin pakkaan tämän mukaani elämäni matkoille.
Mielenkiintoista ajatella, missä tämä on matkaillut ennen minua. Kunto on ainakin kuin uusi. Nyt se pääsee minun matkaani. Saapa nähdä minne se tie vie! Elämä itsessäänkin on kuin matka ja jokainen päivä on pieni matka. Monenlaista oivallusta tämä laukku herättikin. Mietin, että silloin kun en halua sitä matkalle, voin säilyttää siinä savikiekkoja ja lp-levyjä. Ehkä lehtiäkin. Monikäyttöinen kapine.

11 kommenttia:

  1. Tosi söpis, tuollainen vanhanaikainen :)

    VastaaPoista
  2. Upean värinen matkalaukku! Ja niin kompakti koko! Toivottavasti koette yhdessä oikein mukavia matkoja : )!

    VastaaPoista
  3. :) tää on söpö, mukavan pyöreä ja pehmoinen. kaikki värit kävi taas niin hyvin yhteen, ranskalaiset verhot, päiväpeite ja kengät ja muistikirjakin ^^

    VastaaPoista
  4. niin ja juuri kun olin painanut "lähetä kommentti" niin huomasin, että en muistanut kiittää kommenteista :D

    VastaaPoista
  5. Onpas se siistikin. Mistä löytö?

    VastaaPoista
  6. No onpa hieno! Kyllä tuolla kelpaa matkailla. Mäkin löysin vuosia sitten ihanan matkalaukun, tai sellaisena sitä käytän. On hieman överi käärmekuvioinen, mutta niin ihana. Voin esitellä sen joskus. ;) Mutta katseeni kiinnittyi myös noihin kenkiin - huiput! Tykkään niin paljon hienoista miesten kengistä! :D Tai no tietenkin naistenkin, mutta ihanaa että miehillekin tehdään hienoja kenkiä ja sulla on selvästi hyvä maku! :)

    VastaaPoista
  7. taikku:tää on löytö kirpparilta hintaan 5e :) eli huippuhan tää!

    Saija: joskus on kiva vetää överiksikin:) mä tykkään mustasta krokokuviosta itse, se on vaan semmonen kiva. Esittele ihmeessä sun matkalaukku kans joskus=) mä tykkään kans noista kengistä, ovat Biancosta. Suurin osa mun kengistä on sieltä.. muutaman kengät oon kierrättänyt isän vaatekaapiltakin. ne on vähän vintage osastoa, mutta tykkään niistäkin. Miesten kenkävalikoima on aika suppee kyllä, mut bianco on semmonen perus mistä saa ainakin sillon tällön erikoisempia. musta enemmän vois miehetki panostaa kaikkeen, kaikesta voi nauttia mun mielestä, miks ei pukeutumisestakin.

    Tosi mukavaa että jaksatte käydä täällä vaikka blogeja on niin tuhottoman paljon!ja toinen toistaan kivempia. Arvostan sitä =) Lukijoitakin jo 10 kpl, että johan siitä saa kymmenen kynttilää kakkuun =) Ootte huippuja!

    VastaaPoista
  8. IHANAAAAAAA <3

    Mun äidillä oli tuollainen kun olin lapsi ja mua niiiiin harmittaa kun se on heitetty pois... musta ois ihan sika makeeta matkustella ton kans ympäri eurooppaa...

    Onnea uuden laukun omaistajalle !!!

    VastaaPoista
  9. :) :) mukavaa että tämä herätti sussa Heidi tällaisia muistoja! :) Ja suuri kiitos kun tulit lukijaksi!!! :D :D ihan huippua!
    ps: eipä sitä tiiä millon se laukku tupsahtaa matkaan sinullakin :) parhaat asiat tulee yllättäen, kun ei muista kaivata sellaista. näin kävi minullekkin. 2v tiukan etsinnän jälkeen kun olin melkeen unohtanut eetä haluan tällaisen niin sepä tulikin sitten mua itse vastaan melkein näin vois sanoa :D

    VastaaPoista
  10. Hei, sehän on Finskin oma lentolaukku. Sopii siis just oikein käsimatkatavaraksi. Meillä oli kotona tuollainen, mutta tylsän harmaa (tai onhan se siellä vieläkin). Sun on kauniimpi, kiva väri!

    VastaaPoista
  11. Hei kivaa et löysit tänne uudenkuunemilia :) Ei harmaa välttämättä paha väri ole..mustaa takkia ja harmaa laukku ni ei voi mennä vikaan ^^ kivaa päivää sulle!

    VastaaPoista

*
Kiitos viestistä ja visiitistä.
Je vous remercie de votre visite et commentaires.
Tack för besöket och kommentera.
Thank for your visiting and commenting.
*