keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Blooming spring











Pictures whit D&G mark from theluxbeat.com

Kevät kukkii jo. Ainakin Dolge & Gabbanan mallistossa. Macaronsleivosten värisävyt ovat kaikkialla. Kesäistä, hulvatonta ja iloista. Antaa sisäisen auringon paistaa.
Yksi kuvista toi mieleen vähän vaahteramäen eemelin. Se on tuo catwalk-kuva, jossa housut on kiinnitetty narulla. Hauska yksityiskohta. Tai sitten Tauno Palo heinänkorjuussa..

Minulla on tapana kerätä itselleni erilaisia kataloogeja. Niitä on kiva tutkailla ja visualisoida. Nyt olen kuitenkin alkanut luopumaan liioista kataloogeista. Olen säilyttänyt vain ne, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Samahan pätee oikeastaan vähän kaikkeen. Säilytä se, mikä tekee sinut onnelliseksi.

Dolce & Gabbana´s spring/summer collection is blooming. The colors of macarons are everywhere.  Summery. Joyful. Let the inner sun shining :) 
I love catalogues. They are sometimes so nice to watch and visualize everything. I have putted some of those in a box. Now im thinking to get rid of some catalogues and only keep those which has more impact. That idea goes almost everything. Keep those things in life that makes you happy.

9 kommenttia:

  1. Todella pirteetä menoa! :D Mä olen jotenkin niin onnellinen kun saan esikoisen kautta seurata muotia päivittäin ja se just lähti jotain vaatteita ostamaan.. ehkä ei kuitenkaan mitään kukkajuttua :) Mutta onhan noi söpöjä :)

    VastaaPoista
  2. Tulispa kevät jo tännekin. Nyt pitäis sataa lunta ja myrskyillä seuraavat pari päivää =/

    VastaaPoista
  3. Hilda: näissä oli tunnelmaa ja jotenkin omaa mailmaansa näissä kuvissa :D kukka on pop :D

    Chatrin: joo!!!! mä siks laitoinki nää tänne kun povasivat taas tuulta ja tuiskua :D

    VastaaPoista
  4. DG:n kuvat on niin ihanan kesäiset! Kiva postaus - tykkään!

    VastaaPoista
  5. Tomi: Samaa mäkin aattelin kun näihin törmäsin :) tuo sun iphone gadget on kyllä tosi houkuttava... tosi jännä olisi seurata omaa untaan noin tarkkaan :) mutta liekö sitten miten todenmukainen. ensi kerralla on pakko hankkia kun on puhelimen vaihdon aika :)

    VastaaPoista
  6. Kesällä tulossa uusi iPhone. Nykyinen 4 on vähän kesken joissain kohdin. Suhteettoman hintainen vehje toimintaan nähden :) Mulla työpuhelin, itse en ehkä ostaisi. :)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa, vareja elamaan! Taalla pain maailmaa on jo melko kevaista, tanakin aamuna aivan mieleton auringonnousu heratti minut (tosin sita vahan aikaa ihasteltuani vaivuin takaisin uneen kun oli vahan liian aikaista minulle herata).

    Viime kesana ihastuin ensimmaista kertaa kukkaprintteihin, varsinkin valkoisella pohjalla joten tuon ylimmaisen kuvan topin ottaisin hoteisiini mielellani...

    Ihanaa pikkuperjantaita!

    VastaaPoista
  8. Tekee hyvää nähdä noita värejä, jotka johdattavat minun mielikuvissani jonnekin Ranskan tai Britannian maaseudulle.

    VastaaPoista
  9. Tomi: sen takia mä olen jättänyt sen vielä odottelemaan aikoja parempia :)

    Katz: :) just upea tapa herätä :D aurinkoon tuolleen pikkuhiljaa! :) aijjaij! Mahtavaa kun bloggaat sieltäpäin maailmaa, tulee tosi jännää kun ihmisiä on vähän eripuolilla :)

    Katja/lumiomena: Joo, tästä tulee vähän ranska/englanti fiilarit. mä lähtisin heti jompaan kumpaan noista maista :)

    VastaaPoista

*
Kiitos viestistä ja visiitistä.
Je vous remercie de votre visite et commentaires.
Tack för besöket och kommentera.
Thank for your visiting and commenting.
*