perjantai 1. huhtikuuta 2011

well Hello, Kitty


Olen ehkä vähän koukussa Hello Kittyyn. Yllä on mun hello kitty pääsiäismuna saldoa, eikä ole vielä edes pääsiäinen. Mutta ku ne on niin kivoja :D Vähän hölmistynyt ilme, iso pää, ja noh..onhan se söpis. Hello kitty munassa on muuten yllättävän herkullinen suklaakin. ja siinä on pikkuisia tähtiä :) Haluaisin ne kaksi kittyä, jossa toinen lentää helikopterilla ja toinen kurkistaa muffinssivuuasta. Joudun varmaan syömään pari, ennenkuin ne löytyvät..Iso kissa on japanin löytöjä. Näin pukumiehen salkussa roikkuvan tuollaisen, ja olihan se pakko ostaa :) Aprillipäivän kunniaksi vielä kittyllinen video. Ja hei, kuohuviini ja hello kitty yllätysmuna ovat erittäin toimiva yhdistelmä, nautittavaksi hyvässä seurassa, kevään kunniaksi.

Ok, so i have a little addiction to hello kitty. Abow is some of my hello kitty suprice-eggs founds! I want to find 2 kitty more: the one, who is flying in a helicopter and the other one, who is peeking from the muffin. They are so cute :) and hey, the hello kitty suprice-egg is really good combination whit a good company, celebrating the spring time!

14 kommenttia:

  1. Oih, ootko käynyt Japanissa? Mä olen haaveillut jo pitkään.
    Hello Kitty on ihqu <3
    Tuli tässä mieleeni että voisit tykätä erääsätä blogista, Anna asuu Pariisissa ja on valokuuvaaja ja nyt kun me (sinä ja minä) ollaan vähän tutustuttu niin olen usein Annan blogia selaillessa ajatellut että tää mun pitää kyllä esitellä sulle:
    http://anna.elle.se/
    Ihanaa viikonloppua! Mulla alkaa muuttorumba. Mutta ei ihan vielä. Ensin pitää juoda kahvia.
    Halaus!

    VastaaPoista
  2. Nina: Olen käynyt joo=) !!!! tuo annan blogi on tosi upea!! mahtavia kuvia ja tunnelmia :D hyvä kun suosittelit! en oo ennen kuullutkaan tuota blogia! Zemppistä muutto rumbaan! kahvista on hyvä aloittaa :) Halit.

    VastaaPoista
  3. sweet Hello Kitty! :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    VastaaPoista
  4. Mahtavii : )! Tän pääsiäisen suklaamunat on siis noita, ehdottomasti ; )!

    VastaaPoista
  5. Cosy cottage: Ehdottomasti :) nämä on niin kivoja!

    VastaaPoista
  6. Mukavan piristävä blogi...liityin lukijaksi blogilistalle ;-)

    VastaaPoista
  7. I'm a HUGE Hello Kitty fan! I have Hello Kitty everything!
    Want to follow each other?
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Mona- kivaa kun löysit blogini!!! ilahdutti minua suuresti! :)

    Roxy Heart: :) Soo Great that you found my blog! your comment made me soo happy! your blog is great! :) lets follow!

    VastaaPoista
  9. Hei!

    Tämä on nyt varmaan aika outo pyyntö, mutta ehkä uskallan silti kysyä tätä. ^^;;;

    Lähditkö keräämään noita HelloKitty-figuureita enemmänkin? Itse keräilen niitä, ja minulla on melkein koko kokoelma jo kasassa. Olen koittanut etsiä netistä ihmisiä, joilla olisi niitä figuureita, joita minulta puuttuu, jos voisin vaihtaa heidän kanssaan näitä figuja!
    Löysin tämän blogisi googlesta etsiessäni vaihtiskavereita, enkä voinut olla huomaamatta, että sinulta löytyy melkein kaikki puuttuvat figuurini! Tässä blogikuvassasi näkyvästä kuudesta HelloKittysta minulta puuttuu viisi, eli minulla on jo tuo delfiinin päällä ratsastava HelloKitty.

    Haluaisitkohan mahdollisesti vaihtaa noita sinun kittyjä minun ylimääräisiin? Minulla on muun muassa tuo kaipailemasi lentokoneessa istuva kitty, ja paljon muita ylimääräisiä (esim. lentäjäasussa oleva, surffilautakitty, potkulaudan päällä oleva, hoitsukitty, meloniviipaletta syövä kitty, kirjaa/lehteä lukeva kitty ja muita).

    Jos kiinnostaa, laittaisitko meiliä nbutterfly@luukku.com ? Kiitos. ♥

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: minäpäs laitan sinulle postia. en ole ihan varma, että pidänkö näistä kuin ne jotka olen saanut ystävien antamista yllätysmunista ^^mut joistakin voisin luopua.. mäpäs yritän muistaa laittaa s-postii sulle!

    VastaaPoista
  11. Nyt on muutama muukin lähetellyt postia näistä hello kittyistä.. ja kun oikein mietin ja pohdin asiaa, niin taidan nyt jättää kisut asumaan luokseni..näissä kun on monta ystäviltä saatuja, ja niihin liittyy tilanteita ja muistoja. Toivottavasti löydätte jostain puuttuvat kittyt :D näyttää -50% olevan tosi monessa kaupassa näitä nyt..

    VastaaPoista

*
Kiitos viestistä ja visiitistä.
Je vous remercie de votre visite et commentaires.
Tack för besöket och kommentera.
Thank for your visiting and commenting.
*